Kde to žiju 3

Už mě unavuje číst žblebty o radaru – co je na tom třeba pořád dookola omílat? To snad už všichni zapomněli, kdo tady měl 30let svá okupační vojska? Kdo na našem území měl atomové zbraně? Nebo snad něco nechápu? A vrcholem je doporučení starého komunisty Gorbačova na první straně dnešních novin, ať si rakety sem nedáváme, že si Rusáci odpověď najdou – jako by si ji už nenašli?! Dyk agent KGB dnešní prezident Sovětského svazu, pardon Ruska – Putin už poslal do vzduchu strategické bombardéry s jadernými pumami, které krouží kolem hranic 24h denně! A včera se nezapomněl pochlubit novou bombou „pápuška všech bomb“, ať si ji ti bolševici ráčí strčit do řiti a odpálit! Zde není o čem diskutovat – ne jeden, ale dva radary postavte a k tomu i nějakou tu raketu ať přibalí. Protože co s naší armádou? Z historického hlediska byla vždycky k hovnu (1939, 1968…), já bych ty lampasy poslal do práce a přestal je zbytečně krmit z našich daní, myslím, že přítomnost Amerických ozbrojených sil bude dostatečným argumentem pro jakéhokoli agresora. Ufff…

Comments 41

  1. Johny wrote:

    Jak jednoduché, že?

    Posted 13 Zář 2007 at 14.59
  2. hanys wrote:

    no já zírám, Kubáši… ty ses teda rozjel… =oO
    až na ty rakety souhlasím…

    Posted 14 Zář 2007 at 6.23
  3. dany wrote:

    pripada ti, ze pritomnost americke armady je pro nekoho z tech, kterych je treba se obavat, argumentem?

    Posted 14 Zář 2007 at 10.59
  4. Jakub Sivek wrote:

    ano, je třeba obávat se socanů všech barev a odstínů, ať už si říkají rusko, nebo islám – pro ně by přítomnost us armády byla jasným signálem na které straně barikády stojíme – no a když začnou padat atomovky? tak už je to tak trochu jedno, ne?

    Posted 14 Zář 2007 at 11.10
  5. Jakub Sivek wrote:

    2hanys – neříkám že by ty rakety musely být zrovna na vsetíně.. stačilo by je fiknout někam dál do lesa, huslenky, nebo tam někde :D

    Posted 14 Zář 2007 at 11.12
  6. Jakub Sivek wrote:

    možná jsem to napsal příliš radikálně – skutečně správné řešení asi nenajde nikdo, osobně se mi ale příčí varianta bratříčkování se s ruskem a ani nevyhraněnost s hlavou v písku alá brusel.. pokud je možnost podpořit snahu usa o ochranu před raketami ať už by lítaly odkudkoli, nevidím zde důvod k odmítnutí, navíc když to sebou přinese ekonomické výhody. a tím spíš že proti je každý bolševik já budu pro…

    Posted 14 Zář 2007 at 11.31
  7. Johny wrote:

    Svazák v modrém… :-)

    Posted 14 Zář 2007 at 12.19
  8. Jakub Sivek wrote:

    Johny: chtělo by to nějakou nosnější myšlenku, každopádně díky za námahu se čtením mých blábolů…

    Posted 14 Zář 2007 at 12.59
  9. Johny wrote:

    Jakube, mne až překvapuje, jak jednoduše se dokážeš dívat na tak složité otázky. Jakoby svět byl černo-bílý. Chápu, že máš vyhraněný názor na levicově smýšlející lidi, ale nemělo by ti to zatemňovat mozek. Copak ti, co se u nás vydávají za realizátory pravicových myšlenek jsou tak důvěryhodní? Kážou vodu, ale pijí víno – a to většina politiků napříč politickým spektřem. Mluví o minimalizaci státu, ale rádi usednou do dobře placené funkce v dozorčí radě. Mluví o snížování daní, ale ve finále je sníží pouze vysoko příjmovým skupinám. Mluví o levičáctví, socanech, ale rádi participůjí na rozdělování peněz z fondů EU, které platíme ze svých daní. Mluví o úsporách, ale zvyšují si platy, za státní peníze nakupují luxusní služební vozy, nechávají si proplácet diety, draze (předraženě) renovují úřady apod. Podnikatelská elita je propojena, a přímo závislá, na konexích s politickými klikami. Není v tom nic čistého. Ty jako živnostník se můžeš snažit poctivě podnikat a ctít pravicové ideje, ale velký byznys je o něčem jiném. Pravice nerovná se poctivost. Stejně jako levice. Dnes je to otázka akcentu více doleva nebo více doprava. Ale reálná politika se příliš neliší (ať vládne Topolánek nebo Paroubek…). A pokud se jedná o otázku obrany… to už vůbec není tak jednoduché, jak nám to prezentují česká masmédia. Otázka radaru… jeho výstavba v ČR je nám vydávána jako boj proti mezinárodnímu terorismu. Toto je oficiální verze, které někdo může věřit. Já osobně jí nevěřím. Jednak ty tzv. teroristické režimy absolutně nemají ani náznakem jaderné zbraně (byť nám bylo tvrzeno, že Irák je má a pak se ukázalo, že je nemá a nikdy neměl). A za druhé umístění radaru v ČR geograficky spíše indikuje, že bude namířen proti Rusku. Proč? Jednak kvůli ropě na Uralu, a jednak kvůli snaze USA o celosvětovou hegemonii. V této otázce bylo zvěřejněno několik studijí, které jsi zřejmě bohužel nečetl. To že Rusko na to nějak reaguje, je snad přirozené. Je to otázka akce a reakce. Nemyslím si, že Rusko je čisté jako lilie, ale v tomto sporu bych viděl původce spíše na straně USA. Pokud se na to podíváme bez emocí, tak ono je nakonec úplně jedno, jestli tady radar bude nebo ne. Protože pokud by skutečně nastala válka velmocí, tak ČR by ať tak či tak byla obětí. Na nás by příliš nikdo ohledy nebral. Proto nerozumím horování některých lidí pro radar. Ten nebude sloužit našim zájmům. Chce to vidět věci v širších souvislostech. Jsem si vědom toho, že i toto mé vyjádření je značně zjednodušené, což je bohužel dáno prostorem, kde diskutujeme a není možné se zde rozepisovat do všech souvislostí.

    Posted 14 Zář 2007 at 14.33
  10. pawnbroker wrote:

    Myslím, že to Johny s jedním n napsal moc hezky, a proto jsem se rozhodl jeho přispěvěk přeložit, aby si ho mohli přečíst i další levicově smyšlející občané.

    Jakube, kurva už mě sereš, nevim proč tu pokladaš take cipate otazky. Jsi cip. Kurva chapu že nas komunisti nemaš rat, ale ted uz ti se v hlave uplne zatemnilo. Co si mysliš že tyn Topolanek, že když je ze Vsetina, že je jako dobry? On furt v tych předvolebnich kecach, že rodina tam, rodinu tu.. a pak se ukazalo v jakym přepychu žije a kurva ještě k tymu aji kajsyk v kancelařu ňakum robu dupě. A ty je jejich auta, baraky a v jakych budovach oni robijum.. šak to je tym jak oni to majum zařizene. Nechapu ty jejich diety.. jak muzou byt na diete afurt zustat vyžrani. Same uplatky. Ty jako podnikatel nepičuj o komunistach špatně, viš hovno co je v řiti hnědého.. neviš co je velký byznys. Pravice je pro cipy. Ale na druhú stranu aji levice je nakokot. Už to neni co to bylo. V podstatě jak ten Topolanek tak aji Paroubek sou stejni chuje. A to s tim radarem.. v tom bude ňaky vyjeb. To co pišou v novinach bude zase nake halabala.. pak napišou že ten je teho vic a tak. Šak viš jak to bylo s tym Irakem.. že pry majum nake atomove bomby a pak se ukazalo, ze majum tak nanejvýš fusateho Sadama v duře v zemi. Kamoš Franta mi v piva jednou povidal, že to je stejnak akce diverzantu ze zapadu, co chcou ropu, se kterou pak ovladnou svět. On je sice kokot od narozeni, ale jinak dobry synek. Ty ale o tym očividně viš lauter guvno, bo počitam, že slopeš mineralky, do hospody nechodiš, takže Frantu neznaš. Si mysliš že Rusko to ma jen tak trpět nebo co? Dyž furt do nich amici rypou? Už se spamatuj nebo tě budu muset s Frantou proplesknout.

    Za případné chyby se autorovi omlouvám.

    Posted 14 Zář 2007 at 17.59
  11. Johny wrote:

    Nářečí mám rád a příspěvek mě pobavil :-) Ale myslím, že by vás v psychiatrické léčebně neměli pouštět k internetu… bo vas rochne pipka :-)))

    Posted 14 Zář 2007 at 18.14
  12. Jakub Sivek wrote:

    Jakube, mne až překvapuje, jak jednoduše se dokážeš dívat na tak složité otázky.
    Džoni, jak říkáš je to dáno formátem toho, kde se vyjadřuju
    Jakoby svět byl černo-bílý.
    to jsem tvrdil kdy?
    Chápu, že máš vyhraněný názor na levicově smýšlející lidi, ale nemělo by ti to zatemňovat mozek.
    s tím jsem se ti někdy u piva svěřil? naopak u piva jsem často sedával se zapálenými překladači kastrových projevů, ale vábení salónního levičáctví jsem nikdy nepodlehl
    … atakdále – v podstatě čteš mezi řádky něco co tam není

    širší pohled je milá věc, ale ten v otázce radaru nemá u nás nikdo, vše jsou konstrukce, nebo prosté smyšlenky – ani poslanci nemají jiné podklady pro radar než my! a to není smyšlenka, to mám z první ruky

    jo a modrý svazák je hezký oxymorón a slůvko hegemonie… na něj jsem skoro úplně zapomněl! to je snad z nějaké příručky ssm :D

    já nikomu jeho názor neupírám, stejně tak očekávám že si mohu ponechat svůj, smůla (pro mne) je že svazáci mají tendence v určitém momentu formovat revoluční buňky a svobodomyslné jedince, kteří jim škaredě nadávají do starých bolševiků, mají sklony posílat do kotelen, lágrů, nebo rovnou postřílet, tak hodně zdaru do další pětiletky, třeba to tady vyřešíme

    Posted 14 Zář 2007 at 19.24
  13. Johny wrote:

    Krátce. Slovíčko svazák mne napadlo, proto, jak jsi horlil pro americký radar a proti „levičáctví“. Podobně jako svazáci v padesátých letech horlili pro kolektivizaci venkova, pro diktaruru proletariátu, pro Sovětský svaz, pro Stálina a proti americkému brouku mandelince bramborové atd. Slovíčko modrý, proto že je to v opačném gardu. Slovo hegemonie pro mne žádnou bolševickou konotaci nemá. Možná proto, že jsem tu dobu prožil jen krátce (ostatně jako ty). Každému přeji jeho názor a nemám potřebu nikoho posílat do gulagu, jak jsi naznačil. Jenom mě zaráží, jak mají lidé zkreslené názory pod vlivem mainstreamových českých médií. A od vysokoškolsky vdělaných lidí mě to zaráží o to víc. Já osbně čtu od Lidových novin, přes Hospodářské až po Britské listy. A názor si utvářím svůj. Ale chce to přečíst i nějakou literaturu. Jinak člověk opravdu může nabýt zjednodušeného pohledu na svět. Tvojí nelásku k levičákům jsi popsal sám – viz ano, je třeba obávat se socanů všech barev a odstínů. Ale nechme toho, nemá to cenu. Neměl jsem se vůbec zapojovat do diskuse. Označit někoho za komouše je tak snadné, že? :-)

    Posted 14 Zář 2007 at 20.16
  14. Jakub Sivek wrote:

    co to je prosímtě ta literatůra? omg..
    známe se? pokud jo klidně mi napiš do mailu, rád bych věděl s kým mám tu čest
    čest

    Posted 14 Zář 2007 at 20.23
  15. Johny wrote:

    To jsou takové většinou obdelníkové papíry, které se dají k sobě a napíše se na ně něco chytrého nebo hloupého, to záleži na autorovi :-) Osobně se neznáme. Přeju ti vše dobré. A hlavně až je to zdravé :-)

    Posted 14 Zář 2007 at 20.27
  16. Johny wrote:

    Oprava: Ať je to zdravé :-)

    Posted 14 Zář 2007 at 20.28
  17. pawnbroker wrote:

    Džony, jsem rád, že jsem tě pobavil. Nebyl to můj záměr, ale budiž. K smíchu mi přijde spíš tvoje snaha všechno vysvětlovat. Hezky po „špidlovsku“ máš vše podloženo články z tisku (Lidovky, Hosp.noviny a B.Listy..úchvatné), ze kterých sis vyvodil vlastní závěry. Jen grafy chybí. Přeju ti jen aby ti to levicové smýšlení narovnalo záda, tak jako mnoha jiným. Jinak tu poznámku o psychiatrické léčebně si neberu vůbec osobně. Vím totiž, že u vás v SSM je takové přátelské častování pravičáků běžné. PS…. rochne pipka??? Správně je to: „Pojebe smrt ohnivým chujem.“

    Posted 14 Zář 2007 at 20.36
  18. Johny wrote:

    Á pán nad věcí. Proč nereaguješ na obsah mého sdělení, ale hned mě kádruješ a zařazuješ do nějaké škatulky? Je to snazší, že? Ale právě tohle jsou praktiky bolševiků. Ne diskuse… ta výsadou skutečných liberálů. Paralela se Špidlou je opravdu úsměvná :-) V SSM jsem nikdy nebyl, možná na rozdíl od tebe. Díky za kurz vašeho nářečí… fakt dobrý (vážně!) :-)

    Posted 14 Zář 2007 at 20.44
  19. pawnbroker wrote:

    Džony já jsem na tvůj výlev reagoval. Víš, mě je popravdě úplně u prdele jestli v ČR bude radar.. pro mě za mě ať tam má radar třeba samotný Darth Vader. V ČR nebydlím a kromě toho, že jsem se tam narodil mě k ní nic neváže. Do diskuze (oj ty liberále, hned bych tě štíp do ďolíčku) jsem se zapojil jen díky tomu, že jsi tady napsal něco, co (ne)bezpečně zdvihá můj západními pochutinami naplněný kufr. To co jsi napsal je naduté a prazdné. Tvoje snaha přesvědčit nás, že jsi vzdělán je přímo smutná. Ser na to.
    BTW. v SSM jsem nebyl. Chtěl jsem do Jisker, ale fakt, že jsem měl fotříka v nepřatelské zemi mi v tom zabránila.

    Posted 14 Zář 2007 at 21.12
  20. Jakub Sivek wrote:

    sarkasmus levičákům nikdy nebyl blízký ;)

    Posted 14 Zář 2007 at 21.14
  21. Johny wrote:

    OK, já to všechno beru. Jsem nadutej primitivní blb, socan, komouš, socka a já nevím co všechno… Ale řekni mi jednu věc. Pokud přistoupíme na prizma, že existuje autentická levice a pravice, tak PROČ ty jsi zrovna pravičák ???

    Posted 14 Zář 2007 at 21.19
  22. Jakub Sivek wrote:

    :D doporučuju omývati přirození vlažnou vodou

    Posted 14 Zář 2007 at 21.24
  23. Johny wrote:

    To J.S.: Mám medvídka mývala :-)

    Posted 14 Zář 2007 at 21.26
  24. pawnbroker wrote:

    Já jsem jednou přistoupil na prizma a ráno mi jsme vstávali ve dvou. Ale souhlasím, že levice je autistická. Ne ted vážně. Chtěl bych vědet tvůj politický názor. Pověz nám proč fandíš levici.

    Posted 14 Zář 2007 at 21.29
  25. Jakub Sivek wrote:

    hele peace, já jsem nechtěl vyvolat odpálení mezikontinentálních atomovek, nebo defenestraci paroubka z lidového domu, takže nechť se další „diskuze“ ubírá raději v „nad věcí“ rovině

    Posted 14 Zář 2007 at 21.29
  26. pawnbroker wrote:

    to „mi“ tam zabloudilo

    Posted 14 Zář 2007 at 21.30
  27. Johny wrote:

    Když já napíšu, proč se kloním spíše nalevo, tak ty se budeš vůči tomu vymezovat. Spíš napiš, proč ty jsi pravičák?

    Posted 14 Zář 2007 at 21.38
  28. pawnbroker wrote:

    Já jsem spíš „dolňák“ Džony.. o mě a můj pohled tu moc nejde. Jde o tvou reakci na Jakubův názor. Pokud už nemáš co říct tak to beru jako finito. Nepřekvapils.

    Posted 14 Zář 2007 at 21.48
  29. Johny wrote:

    No to je nejlepší… navážet se do někoho, kdo dokáže zformulovat svůj názor, byť pro někoho nepříjemný. Ale když máš sám napsat něco co by mělo hlavu a patu, tak stáhneš ocas. Pak je to ztráta času pro mě. Nic nového jsem se od tebe nedozvěděl. Nebo je to tak, že být na pravo je dneska v módě a moc si tím nemůžeš uškodit, tak jsi prostě pravičák? Za komančů by jsi byl levičák a za číňanů číňan…

    Posted 14 Zář 2007 at 21.52
  30. pawnbroker wrote:

    No nic Džony.. je vidět, že to byl pro tebe intelektuálně i emocionálně náročný den, protože už se ti to plete páté přes deváté („za číňánů číňan???“ ajtakrajta) Rozloučím se s tebou jedním takovým moudrem, které jsem zaslechl a myslím, že platí: „Komunistou se člověk nestane, ale narodí.“

    Posted 14 Zář 2007 at 22.01
  31. Johny wrote:

    Na oplátku. Když je osel velkej osel, myslí si, že je kůň.

    Aby bylo jasno. Levice je mi bližší z toho důvodu, že humanismus je mi bližší než egoismus, že solidarita je mi bližší než „zákon silnějšího“, že si vážím sociálního smíru. Proto, že vím, že někdo má v životě štěsí a někdo ne. Někdo se narodí v lepším sociálním prostředí a někdo ne. Nejsem rovnostář, ale mám srdce na levo… a vím, že svět není tak jednoduchej, aby se každej mohl postarat sám o sebe. Ikdyž zneužívání sociálního, zdravotního systému, výběru daní, buzerace ze strany úředníků, neochotný zdravotní personál je mi taky (asi jako vám) proti srsti.

    No nic, pawnbrokere, zase to zbylo na mě, viď kámo :-)

    Posted 14 Zář 2007 at 22.14
  32. Jakub Sivek wrote:

    ze stejných důvodů je mi bližší pravice

    Posted 14 Zář 2007 at 22.23
  33. Johny wrote:

    Pak je Kubo něco špatně. Ale možná to chce čas a zkušennost. Je pravda, že 40 let tady vládli komunisti a lidi mají levicovou ideu spojenou se studenou válkou a reálným socialismem. Tak teď musí lidi 40 let ochutit, jak se žije v kapitalismu (zatím celkem dobře, že?), aby začali konečně přemýšlet vlastní hlavou!

    Posted 14 Zář 2007 at 22.32
  34. Jakub Sivek wrote:

    hele, asi fakt půjdu do sebe, jsem příliš manipulován masmédii, potřebuji se dovzdělat (snad ještě umím všechny písmenka) a pozor – zase zkusím uvažovat vlastní hlavou! snad to zmáknu.. a pak už budu šťastný (volič čssd?)?

    Posted 14 Zář 2007 at 22.59
  35. Johny wrote:

    Proč to ironizuješ?

    Posted 14 Zář 2007 at 23.01
  36. Johny wrote:

    Jdu spát a už se mi sem nechce vracet, takže máte volné pole…

    Posted 14 Zář 2007 at 23.30
  37. Jakub Sivek wrote:

    čeče ty si dost neodbytný, že? něco ve stylu „lidé bděte“…
    diskuze kterou se tady snažíš nastolit „pravice x levice“ je klasickým případem toho, čemu se říká flame – podobných diskuzí existují spousty windows x unix, nokia x eriksn, tomtom x mio blábláblá – arumenty obou stran jsou známé a omílá se stokrát slyšené dokola – nemám důvod podobný sport pěstovat i tady.
    upřímně, je to můj píseček, tys tady přišel, nazval mě svazákem, doporučil dovzdělat, uvažovat vlastní hlavou – ironie je to poslední, co mi brání v tom, abych tě rovnou neposlal do prdele.
    u internetu je každý geroj, já na to seru, já si tady zůstanu u svého zjednodušení a ironie, chceš-li se se mnou bavit o politice, můžeme si zanadávat na levici i pravici u piva – a svou nabídku myslím vážně.
    spi sladce

    Posted 14 Zář 2007 at 23.39
  38. hanys wrote:

    Tož jsem si tu vaši výměnu názorů dočetl až do konce… a nezbývá mi než dodat: „Kubo, to máš z toho, s kým se taháš!!!“, kdybys chodil na pivečko se mnou, taxe ti nic takového nemůže stát!!! .o)

    Posted 19 Zář 2007 at 14.49
  39. dorisek wrote:

    Ahoj-zdravím vás všechny v tuto pozdní hodinku-tak jsem si vás-velmi pozorně přečetla…….myslím si-že politika sem ale vůbec nepatří…ani jeden z vás nic nezměníte-ba naopak-jenom se budete napadat-a hloupími gesty urážet-politika v jakékoliv době byla je a bude jedno veliký svinstvo a vy jste všichni -moc moc malinký na tu politiku…tak kouzelně krásný víkend všem….pa

    Posted 09 Úno 2008 at 0.47
  40. Jakub Sivek wrote:

    díky za komentář, ale názor že politika sem nepatří… hmhm tak to nevím, zatím sem patří co uznám za vhodné a snad to tak i zůstane – a pokud se chlapci urážejí hloupými gesty, je to přece jenom stylovější, než kdybychom si na záchodcích měřili pindíky, že..

    Posted 09 Úno 2008 at 10.25
  41. KenedZ wrote:

    Velice zjednodušené vidění geopolitické situace, ale budiž.

    Posted 01 Srp 2010 at 20.55

Post a Comment

Your email is never published nor shared.